FI / EN
MITÄ? Staabi ry:n sääntömääräinen kevätkokous
MISSÄ? Luentosali Päätalo A4, Tampereen yliopisto, Kalevantie 4 33100 sekä Zoom
MILLOIN? Maanantaina 24.3.2025 klo 17.00 alkaen
PUKUKOODI? Smart casual
KENELLE? Staabi ry:n jäsenille (huom! jäsenyys tarkistetaan kokoukseen tullessa)
STAABI Tampereen yliopiston hallintotieteitä opiskelevien yhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous järjestetään maanantaina 24.3.2025 klo 17:00 alkaen. Fyysisenä kokouspaikkana toimii Tampereen yliopisto Päätalo A4, Kalevantie 4, 33100 Tampere. Kokoukseen saapuvilta henkilöiltä tarkistetaan Staabin jäsenyys Kide.appista kokoustilaan saapuessa.
Yhdistyslain 17 § mukaan ”Hallitus tai yhdistyksen kokous voi päättää, että 1 momentissa tarkoitettuun yhdistyksen kokoukseen saa osallistua myös siten, että jäsen voi käyttää täysimääräisesti päätösvaltaansa tietoliikenneyhteyden ja muun teknisen apuvälineen avulla kokouksen aikana, jollei säännöissä rajoiteta tai kielletä tällaisen kokouksen järjestämistä”. Staabin hallitus on kokouksessaan 8/2025 päättänyt, että etäosallistuminen on mahdollista kevätkokouksessa.
Ohjeet etäosallistumiseen:
Etäosallistujilta vaaditaan oman laitteensa kautta osallistumista, jotta äänivaltaisten määrä on mahdollista laskea. Lisäksi jokaiselta osallistujalta toivotaan Zoom-nimeksi omaa nimeä (etunimi ja sukunimi), jotta jäsenien tunnistaminen kokouksen aikana tapahtuu helpommin. Mahdollinen äänestäminen tapahtuu Zoomin reaktioilla. Jokaiselta kokoukseen osallistuvalta tarkistetaan Staabin jäsenyys ennen kokoukseen päästämistä.
Kokouksen sääntömääräisinä asioina esitellään vuoden 2024 tilinpäätös ja toimintakertomus. Näiden lisäksi käsitellään toiminnantarkastajien lausunto sekä päätetään vastuuvapaudesta vuoden 2024 hallitukselle.
Kevätkokouksen esityslista lähetetään kokouskutsun yhteydessä 10.3.2025.
Kevätkokoukseen ovat tervetulleita kaikki Staabi ry:n jäsenet.
KOKOUKSEN ASIALISTA:
Mikäli kysyttävää tai huolia herää tapahtumaan liittyen, ole rohkeasti yhteydessä tapahtuman järjestäjään puheenjohtaja Magdalenan laittamalla sähköpostia osoitteeseen puheenjohtaja@staabi.fi tai viestittämällä Telegramissa @rapatintti.
Esteettömystiedot:
Tilaan on esteetön kulku ja salin etuosa on esteetön. Yliopistolta viereiseltä käytävältä löytyy myös inva wc. Tapahtumien kestävyyden huomioimisesta saat halutessasi tietoa tapahtuman järjestäjältä puheenjohtaja Magdalenalta (TG rapatintti).
Graffakiitos: Kerttu Sillanpää
Mitä tehdä, jos näet tai koet epäasiallista käytöstä Staabin toimintaympäristössä?
///
Please note, that this event will be held entirely in Finnish
WHAT? Staabi ry’s Association’s Spring Meeting
WHERE? Lecture hall Päätalo A4, Tampere University, Kalevantie 4, 33100 Tampere & Zoom
WHEN? Monday, March 24, 2025, starting at 17:00
DRESS CODE? Smart casual
FOR WHO? For members of Staabi ry (note: membership will be checked upon arrival at the meeting)
Staabi ry, the association for students of administrative sciences at Tampere University, will hold its Spring Meeting on Monday, March 24, 2025, starting at 17:00. The physical meeting venue is Lecture Hall Päätalo A4, Tampere University, Kalevantie 4, 33100 Tampere. Membership in Staabi will be verified via Kide.app upon arrival at the meeting venue.
Section 17 of Finland’s Associations Act states that a member of an association can take part in an association’s meeting using online devices. Staabi’s board has decided in its meeting 8/2025 that remote participation will be possible in the Spring Meeting.
Instructions for remote participation:
The statutory matters of the meeting include presenting the 2024 financial statements and the annual report. Additionally, the auditors’ report will be reviewed, and a decision will be made regarding the discharge of liability for the 2024 board.
The agenda and attachments for the Spring Meeting will be included in the meeting invitation sent via the mailing list on March 10, 2025.
All members of Staabi ry are welcome to attend the Spring Meeting.
AGENDA OF THE MEETING:
If you have any questions or concerns regarding the event, feel free to contact the event organizer, Chairperson Magdalena, by email at puheenjohtaja@staabi.fi or via Telegram @rapatintti.
Accessibility Information:
The venue has an accessible entrance, and the front part of the lecture hall is wheelchair accessible. An accessible restroom is also available in the adjacent hallway at the university. If you would like more information about sustainability considerations at the event, you can contact the event organizer, Chairperson Magdalena (TG: @rapatintti).
Graphic design credits: Kerttu Sillanpää
What to do if you see or experience inappropriate behavior in Staabi’s operating environment?
– For incidents of harassment, bullying and inappropriate situations, members of the feedback team are the contact point. The feedback team consists of Magdalena Honkasalo (Chairperson), Veera Saukkonen (Educational policy manager and Vice-Chairperson), Sallamari Roti (Tutoring and Equality Manager), and Tomi Pirinen (Business Relations and Employment Affairs Manager). If the members of the feedback group are not present, you can contact another board member.
– Bars that are continuations of events are not part of Staabi’s official operating environment, in which case disturbing behavior should be reported primarily to the restaurant’s staff.
– Outside the event, you can contact a support person. Staabi’s support persons are Anni Kalmari and Selma Murtonen. The support person handle contacts outside the events and are best reached on Telegram @annikalmari and @selmisss or by e-mail tukianni@staabi.fi and tukiselma@staabi.fi.