Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

HyväWeli-sillis

26. huhti @ 12:00 - 21:00

IN ENGLISH BELOW

MITÄ? HyväWeli-sillis
MISSÄ? Tarkoin valittujen wirkahenkilöiden wirkistäytymiskohde!
MILLOIN? Lauantai 26.4. lähdöstä riippuen klo 12-21
KENELLE? HyväWeli-werkostoja kehittäville staabeille!
MIKSI? Koska suhteet ja wirkawappu!
MITÄ MAKSAA? 20€
MITÄ PÄÄLLE? Haalarit ja rennot vaatteet, joissa on mukava oleilla!
LIPUNMYYNTI? Alkaen 15.4. klo: 8.00! KideApp

Ansaitsisitko sinäkin kunnon palkinnon kovasta työstäsi? Houkuttelisiko ajanvietto hyvien weljien kanssa wappunakin? Hyvän hallinnon periaatteet on tällä silliksellä heivattu ikkunasta! Nyt Wapun wirkahenkilöiden on aika päästä nauttimaan (suhteilla) ansaituista eduista salaiseen määränpäähän!

Paikan päällä on tarjolla runsaasti syötävää ja juotavaa, mutta nälkäisimpien ja janoisimpien kannattaa silti pakata mukaan myös omaa evästä ja juomaa. Ota mukaan myös oma kestomukisi, sillä boolia on tietenkin tarjolla! Näiden lisäksi tarvitset mukaasi rentoa mieltä sekä halutessasi saunakamat ja uikkarit!

TÄRKEÄÄ HUOMIOITAVAA LIPUNMYYNNISTÄ:
Matkaamme määränpäähän ja takaisin kahdessa lähdössä busseilla, jotka lähtevät Tampere-talolta ja palaavat Tampere-talolle. Kide.apissä tarjolla on neljä eri lipputyyppiä.
Lähtö klo 12 (20€)
Lähtö klo 14 (20€)
Paluu klo 19 (Ilmainen)
Paluu klo 21 (Ilmainen)

Kun ostat lippusi sillikselle, on erityisen tärkeää, että ostat sekä lähtö- että paluulipun, joista jälkimmäinen on merkitty ilmaiseksi. Näin sekä sinulla että järjestäjillä on tiedossa, missä lähdössä kenenkin on tarkoitus liikkua ja saamme bussien käytön jouhevaksi.

ESTEETTÖMYYSTIEDOT: Bussit eivät ole esteettömiä ja tapahtumapaikka ei ole täysin esteetön. Ovelle johtaa muutama porras, mutta kynnyksiä tilassa ei ole. Tilasta löytyy inva-wc.

Lisätietoja tapahtumasta, sen esteettömyydestä ja kestävyydestä saat tapahtumavastaavilta Mikolta ja Petralta, joko tapahtumat@staabi.fi tai Telegramissa @MikkoSainio tai @VarjusPetra.

GRAFFAKIITOS: Riikka Nuutinen

Staabin tapahtumien löytötavaroita säilytetään 3kk tapahtuman jälkeen, jonka jälkeen ne hävitetään kierrätysmahdollisuuksia hyödyntäen. Arvotavarat toimitetaan poliisille.

Mitä tehdä, jos näet tai koet epäasiallista käytöstä Staabin toimintaympäristössä?
– Tapahtumissa häirintä-, kiusaamis ja epäasiallisissa tilanteissa yhteyshenkilönä toimivat palautetyöryhmän jäsenet. Palautetyöryhmään kuuluvat puheenjohtaja Magdalena Honkasalo, koulutuspoliittinen vastaava ja varapuheenjohtaja Veera Saukkonen, tuutor- ja yhdenvertaisuusvastaava Sallamari Roti ja yritys- ja työelämävastaava Tomi Pirinen. Mikäli palautetyöryhmän jäseniä ei ole paikalla, voit ottaa yhteyttä muuhun hallituksen jäseneen.
– Tapahtumien jatkoina olevat baarit eivät kuulu Staabin viralliseen toimintaympäristöön, jolloin häiritsevästä käyttäytymisestä tulee ilmoittaa ensisijaisesti ravintolan henkilökunnalle.
– Tapahtuman ulkopuolella voit ottaa yhteyttä tukihenkilöön. Staabin tukihenkilöinä toimii Selma Murtonen ja Anni Kalmari. Tukihenkilöt käsittelevät yhteydenotot tapahtuman ulkopuolella ja heidät tavoittaa parhaiten joko Telegramissa @selmisss ja @annikalmari tai sähköpostitse tukiselma@staabi.fi ja tukianni@staabi.fi.
– Halutessasi voit myös ottaa yhteyttä TREY:n häirintäyhdyshenkilöön sähköpostilla, puhelimitse tai TREYn häirintälomakkeella. Yhteystiedot löytyvät TREYn verkkosivuilta.
– Häiritsevästä käytöksestä voit myös ilmoittaa Staabin verkkosivuilta löytyvän häirintälomakkeen kautta. Häirintälomakkeet menevät yhdenvertaisuusvastaavalle ja ovat vain yhdenvertaisuusvastaavan luettavissa.

Kokemukset ovat yksilöllisiä ja toimenpiteet tapauskohtaisia. Jokainen yhteydenotto käsitellään luottamuksellisesti ja jatkotoimenpiteisiin ryhdytään vain sinun suostumuksellasi.

///

WHAT? HyväWelisillis
WHERE? The carefully selected recreational destination for civil servants!
WHEN? Saturday, April 26th
FOR WHOM? For the staff developing the old boy networks!
WHY? Because of connections and civil servant Wappu (May Day)!
HOW MUCH? 20€
WHAT TO WEAR? Overalls and casual clothes that are comfortable to hang out in!
TICKET SALES? Starting April 15th at 8:00 AM! KideApp

Wouldn’t you also deserve a proper reward for your hard work? Would spending time with good associates during Vappu entice you? The principles of good governance have been thrown out the window at this sillis! Now it’s time for the civil servants of Vappu to enjoy their well-deserved perks at a secret destination!

Plenty of food and drinks will be available at the location, but the hungriest and thirstiest should still pack their own snacks and drinks. Please also bring your own reusable mug, as there will of course be punch! In addition to these, you’ll need a relaxed attitude and, if you wish, sauna gear and swimwear!

IMPORTANT NOTES ON TICKET SALES:
We will travel to and from the destination in two departures by buses that leave from and return to Tampere Hall. There are four different ticket types available in Kide.app.
Departure at 12 PM (€20)
Departure at 2 PM (€20)
Return at 7 PM (Free)
Return at 9 PM (Free)

When purchasing your ticket for the sillis, it is especially important that you buy both a departure and a return ticket, the latter of which is marked as free. This way, both you and the organizers will know which departure everyone is supposed to use, and we can ensure the smooth operation of the buses.

ACCESSIBILITY INFORMATION: The buses are not accessible, and the event venue is not fully accessible. There are a few steps leading to the door, but there are no thresholds within the space. An accessible toilet is available at the venue.

For more information about the event and its duration, please contact the event organizers Mikko and Petra, either at tapahtumat@staabi.fi or on Telegram @MikkoSainio or @VarjusPetra.

Thanks for the graphs: Riikka Nuutinen

What to do if you see or experience inappropriate behavior in Staabi’s operating environment?
– For incidents of harassment, bullying and inappropriate situations, members of the feedback team are the contact point. The feedback team consists of Magdalena Honkasalo, Veera Saukkonen, Sallamari Roti, and Tomi Pirinen. If the members of the feedback group are not present, you can contact another board member.
– Bars that are continuations of events are not part of Staabi’s official operating environment, in which case disturbing behavior should be reported primarily to the restaurant’s staff.
– Outside the event, you can contact a support person. Staabi’s support persons are Selma Murtonen and Anni Kalmari. The support person handle contacts outside the events and are best reached on Telegram @selmisss and @annikalmari or by e-mail tukiselma@staabi.fi and tukianni@staabi.fi.
– If you wish, you can also contact TREY’s harassment contact person by email, phone or using TREY’s harassment form. Contact information can be found on TREY’s website.
– You can also report disruptive behavior via the harassment form found on Staabi’s website. Harassment forms go to the equality officer and can only be read by the equality officer.

Experiences are individual and measures are case-specific. Every contact is treated confidentially and further measures are taken only with your consent.

Found items from Staabi’s events are stored for three months after the event, after which they are disposed of using recycling opportunities. Valuables are delivered to the police.

Tiedot

Päivämäärä:
26. huhti
Aika:
12:00 - 21:00